Seminar „Definicija relevantnog tržišta“, koji je održan u Budimpešti u Mađarskoj, u organizaciji Regionalnog centra za konkurenciju (RCC), odnosno Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) i mađarskog tela za zaštitu konkurencije GVH (Gazdasági Versenyhivatal) bio je još jedna prilika predstavnicima Komisije za zaštitu konkurencije za dodatno usavršavanje.
Seminar je bio posvećen utvrđivanju relevantnog tržišta, kao obaveznoj fazi u skoro svim postupcima zaštite konkurencije, posebno u postupcima kontrole koncentracija. Učesnici Seminara su bili panelisti Regionalnog centra za konkurenciju, Evropske komisije, francuske Uprave za konkurenciju (Autorité de la concurrence), američke Savezne trgovinske komisije (Federal Trade Commission) i tela za zaštitu konkurencije Mađarske, kao i predstavnici nacionalnih tela za zaštitu konkurencije. Na seminaru su predstavljeni i slučajevi iz prakse pojedinih zemalja učesnica, kao i hipotetički slučajevi koji su rešavani pojedinačno u manjim grupama.
Komisiju za zaštitu konkurencije su predstavljale Ivana Rakić iz Sektora za ispitivanje koncentracija, i Aleksandra Ravić, iz Sektora za ekonomske analize. Ivana Rakić je predstavila slučaj iz prakse KZK, u vezi sa definisanjem relevantnog tržišta proizvoda u oblasti spoljnog oglašavanja.
14.03.2017