kzk-ekofKomisija za zaštitu konkurencije izradila je, u cilju što veće informisanosti tržišnih učesnika u Srbiji , četiri lifleta u kojima na jednostavan način predstavlja rizike da kompanije i pojedinci, čak i nenamerno, krše Zakon o zaštiti konkurencije.

Lifleti su osmišljeni u formi testa kroz koji svaki učesnik na tržištu, odgovarajući na određena pitanja može da proveri da li postoji rizik od povrede konkurencije u njegovom ponašanju. Posebno su obrađeni slučajevi neprijavljivanja koncentracija, nenamerno pozivanje na zajedničko delovanje, postupci pri učešću u javnim nabavkama, pravila poslovnog ponašanja, a koji mogu predstavljati antikonkurentsko ponašanje koje bi dovelo do povreda konkurencije.

Komisija ovom kampanjom želi da približi politiku zaštite konkurencije svim tržišnim učesnicima. Predviđeno je da promotivna kampanja Komisije bude predstavljena učesnicima konferencije „Nova agenda za konkurenciju“, a koja će se, povodom Dana konkurencije, održati u petak, 20. aprila 2018. godine u Klubu poslanika u Beogradu.

Realizaciju ovog projekta finansijski je podržala Ambasada Kraljevine Norveške u Beogradu